قشنگیه لیــاقــــت


نوشته های یک مغز بیمار

ʘ͜͡ʘ

قشنگیه لیــاقــــت اینه که , همه نمیتونن داشته باشن
حتـــی شما دوست ناعزیـــز

 



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت11:58---3 مهر 1393
گاهی اوقات بخند و برو........بگذار فکر کنند که نفهمیدی...

DUYĞU
ساعت15:53---24 شهريور 1393
بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟


DUYĞU
ساعت12:26---23 شهريور 1393
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم
” این نیز بگذرد ..”
هنوز هم می گویم ..
اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها


DUYĞU
ساعت12:26---23 شهريور 1393
در خیــــال من بمان؛
اما خودت بـــــــــرو …
آن که در خیــال من است مـــرا دوســـت دارد …
نه مثل تــــو که بیخیـــال من اســــت…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,ساعت 5:8 توسط SecRet| |


Power By: LoxBlog.Com